MELD DIG IND NU

OG GØR NOGET GODT FOR DIG SELV

Velkommen til Multi Fitness

Multi Fitness er dit lokale fitnesscenter, der ligger på Centret 3 lige midt i Svebølle – tæt på alt.

Multi Fitness har et stort udvalg af fitness- og cardiotræning til hele familien, så alle kan komme i bedre form, få en bedre kondition og et bedre fysisk velvære.

Vi har altid åbent – 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen og 365 dage om året, så du har
altid mulighed for at træne, når det passer dig.

Du kan melde dig ind her på websiden eller på vores indmeldelse terminal nede i centeret.

Vi glæder os til at se dig!

Vi tilbyder

Multi Fitness har fitnesscentre i både Holbæk, Asnæs, Skibby, Svebølle, Jyderup, Store Heddinge, Ølstykke og Præstø
og med et 199 kr. medlemskab kan du frit træne i alle centrene, hele døgnet og 7 dage om ugen.

Vi går rigtig meget op i udstyr og derfor har vi valgt fitnessudstyr fra Technogym, Element og Stex cardiotrænings udstyr, der er en af verdens førende producenter af kredsløbsudstyr, til vores centre.

Der er udstyr og træningsmuligheder for alle – både til dig der er i form eller vil i form!

Vi tager forbehold for tryk- og tastefejl for vores priser på hjemmesiden.

Spørgsmål og svar

Hvordan melder jeg mig ind?

Du kan melde dig ind her på websiden eller nede i centret i åbningstiden (hele døgnet). Indmeldelse i centret ser via selvbetjeningsterminalen, som du finder ved indgangen. Terminalen består af en trykfølsom skærm, som guider dig igennem indmeldelsen. Du vælger først det ønskede medlemskab og derefter indtastes kontakt- og betalingskortoplysninger. Herefter skal dit fingertryk aflæses i en scanner, som også er placeret ved terminalen. Dit fingeraftryk vil nu fungere som dit personlige adgangskort til Multi Fitness. Til slut skal du godkende din medlemskontrakt/ordrebekræftelsen. Når den er godkendt bliver den sendt til dig via e-mail og du kan benytte Multi Fitness’ faciliteter.

Hvordan melder jeg mig ud?

Hvis du ønsker at udmelder dig af Multi Fitness kan dette gøres ved at henvende dig personligt til medlemsservice i den by hvor i du har indmeldt dig. Medlemsservice bemandingstider i Holbæk er mandage og torsdage mellem kl. 17.00 – 19.00 samt lørdage fra kl. 09.00 – 11.00.

Eller du kan skrive et brev med dine personlige oplysninger og telefonnummer. Det skal sendes med posten, så benytter vi poststemplet som udmeldelse dato. Hvis du sender et brev er udmeldelsen først verificeret når du modtager en sms/mail fra os. Husk at der på et normalt medlemskab er en opsigelse periode på løbende måned + 1 måned.

Hvornår kan jeg træffe en medarbejder i centrene?

Vores bemandingstider i alle vores centre er 

Mandag: 17:00-19:00
Torsdag: 17:00-19:00
Lørdag: 9:00-11:00

Særligt for vores centre i Asnæs, Skibby & Præstø:

Mandag: 17:00-19:00
Onsdag: 8:00-10:00
Torsdag: 17:00-19:00
Lørdag: 9:00-11:00

Jeg har fået et nyt betalingskort

Du kan opdatere dit betalingskort via dette link Sport Solution Du bliver sendt til din online-profil – hvor du via fanebladet ”Brugerprofil” kan opdatere dit betalingskort.

Jeg har tilmeldt mig medlemskab til 99,- eller 129,-/md., men bliver opkrævet 10X,-/md. eller 13X,-

Jf. lov om betalingskort pålægges alle opkrævninger et mindre gebyr. Gebyrets størrelse er bestemt ved lov og dermed ikke noget Multi Fitness har indflydelse på. Gebyrets størrelse afhænger af betalingskorttypen, hvor danske kort er pålagt mindre gebyrer end udenlandske kort.

Jeg har modtaget en restancemail

Har du modtager du en restancemail skyldes det, at den månedlige kontingentopkrævning er mislykkedes. Dette kan der være flere årsager til. Det månedlige kontingent betales forud og opkræves den 1. i hver måned. Kan beløbet ikke opkræves den 1., forsøges opkrævningen blot løbende indtil den lykkedes. Mislykkedes opkrævningen fremsendes der en restancemail henholdsvis den 10. og 20. dag efter den 1., og du vil blive tilskrevet et rykkergebyr på kr. 100,- pr. restancemail.

Hvorfor er jeg i restance, når jeg har penge på kontoen?

Betaling af dit medlemskab sker over dit betalingskort. Har du fx. mistet dit kort eller fået det spærret, kan vi ikke opkræve det skyldige beløb. Det kan også skyldes at du har fået nyt betalingskort – også selvom det nye kort er tilknyttet den samme konto som det gamle kort. Dit nye kort har et nyt kortnummer, og det er disse oplysninger der skal opdateres, for at restancen kan afvikles. Opdatering af betalingskortoplysninger sker ved at følge linket, som du finder i restancemailen.

Hvorfor kan jeg ikke komme ind?

Det skyldes som regel, at scanningen af dit fingeraftryk ved din indmeldelse ikke er optimal. Du skal blot få lavet en ny scanning i centerets medlemsservice.

Husregler hos Multi Fitness

Multi Fitness er et ubemandet fitnesscenter og derfor er der placeret en del kameraer rundt omkring i centret for at sikre dig. Vi har lavet et sæt regler som gerne skal hjælpe til at man føler sig tryk ved at komme i Multi Fitness. Vi opfordrer til god opførsel og ønsker dig en god træning. (-:  

Opførsel

  • Vi ønsker, at alle har det trygt, når de færdes i Multi Fitness, derfor forventer vi en positiv omgangstone og respekt for andre medlemmer
  • Det er ikke tilladt at udøve privat virksomhed i Multi Fitness
  • Personalets anvisning skal til enhver tid følges
  • Lavt lydniveau når du træner – ingen råben - vi skal alle være her

Behandling af inventar, udstyr og maskiner

  • Husk altid at lægge udstyret på plads efter brug
  • Behandle inventaret og maskinerne med respekt. Håndvægte skal have gulvkontakt før man slipper dem
  • Maskiner skal rengøres efter brug

Tøj

  • Du skal være iført træningstøj og rene sko. Bare tæer arbejdstøj og cowboybukser er ikke tilladt
  • Det er ikke tilladt at træne i bar overkrop, og hvis du ønsker at træne i undertrøje skal den dække brystkassen
  • Det er ikke tilladt at træne kun iført sports-bh som eneste overdel.
  • Det er ikke tilladt at opholde sig i træningscenteret med rygmærke eller banderelateret tøj

Medlemskab

  • Medlemskabet er personligt, og kan ikke overdrages
  • Du må ikke lukke andre ind. Ved overtrædelse medføres lukning af medlemskab i en uge, anden gang tilskrives en bøde på kr. 250,- og derefter bliver dit medlemskab lukket.

Familie, venner og børn

  • Børn under 13 år må ikke opholde sig i træningsområdet, kun i cafeområdet
  • Babyer kan medbringes i lift

Musik

  • Ønsker du at høre en anden musik end den der spilles i centeret, skal du benytte dig af høretelefoner.
  • Du må ikke afspille musik via mobilens højtaler eller lign.

Mobiltelefon

  • Det er ikke tilladt at tage billeder/filme andre medlemmer uden deres samtykke
  • Mobilsamtaler skal begrænses

Omklædning og medbragte ting

  • Personlige ejendele er på eget ansvar
  • Skabene i omklædningsrummet skal tømmes efter træning, gøres dette ikke tømmes de uden ansvar.
  • Tasker og overtøj skal opbevares i gardaroben, og kan ved medbringelse af hængelås, låses inde i skabe. Det må ikke tages med rundt når du træner
  • Glemte ting ligger i centeret en uge, derefter smides de ud uden ansvar

Doping og steroider

  • Doping er ulovligt og er ikke tilladt i centeret, samt accepteres det ikke. Bliver du testet positiv, vil du blive bortvist fra Multi Fitness
  • Salg af doping i centeret accepteres ikke og medfører bortvisning, samt politianmeldelse
Kan jeg sætte mit medlemskab på pause?

Ønsker du at sætte dit medlemskab i bero, skal dette gøres personligt når der er medlemsservice. Se tiderne for dit træningscenter på hjemmesiden. Det koster 100kr. At sætte sit medlemskab i bero.

Kan jeg få lavet et træningsprogram?

Er du interesseret i at få lavet et træningsprogram eller få vist hvordan man bruger maskinerne korrekt, har vi instruktører tilknyttet, der kan hjælpe dig. Prisen er 200kr. for en time og I kan være op til 2 personer pr. time for 200kr. Bemærk at det er samme program ved 2 personer på 1 time. Ønskes forkellige programmer, skal der bookes 2 timer. Telefonnumre på de forskellige instruktører kan findes i dit træningscenter.

Kan jeg tage en ven/veinde med til træning?

Hvis din ven/veninde ønsker at træne hos os, kræves det et medlemskab.

Kan jeg oprette et medlemskab der f.eks. gælder i 5 dage?

Alle medlemskaber fremgår på hjemmesiden. Det er ikke muligt at lave et medlemskab for X-antal dage.

Er det muligt at få en prøvetime?

Vi tilbyder en gratis prøvetime hos os når der er bemanding i centeret. Se tiderne for dit træningscenter på hjemmesiden.

Mit opkald til servicetelefonen bliver ikke besvaret, hvad gør jeg?

Hvis dit opkald ikke bliver besvaret, skal du sende en sms med dit navn og din henvendelsesårsag. Vi ringer altid tilbage, men der må forventes svartid. Vi besvarer så hurtigt som muligt.

Lokalt

99 ,- For 14 dage
  • Gælder 14 dage fra oprettelse
  • Adgang 24/7 i hele perioden
  • Gælder kun dit lokale center

Weekend

89 ,- Pr. måned
  • Fri træning fredag til søndag
  • Træn 24/7
  • Ingen binding

Alle centre

199 ,- Pr. måned
  • Fri træning i alle centre
  • Træn 24/7
  • Løbende medlemskab

6 mdr. kontant

1194 ,- For 6 måneder
  • Fri træning i alle centre
  • Træn 24/7
  • 6 måneders træning

Find dit lokale center

Adresse

Lundemarksvej 25
4300 Holbæk

Åbent 24/7/365
Adresse

Drivsåtvej 4A
4450 Jyderup

Åbent 24/7/365
Adresse

Centervejen 3
4550 Asnæs

Åbent 24/7/365
Adresse

Sigerslevvej 3
4660 St. Heddinge

Åbent 24/7/365
Adresse

Hovedgaden 48
4050 Skibby

Åbent 24/7/365
Adresse

Østerbro 17
4720 Præstø

Åbent 24/7/365
Adresse

Centret 3
4470 Svebølle

Åbent 24/7/365
Adresse

Stationstovet 2
3650 Ølstykke

Åbent 24/7/365

Kontakt os

Har du spørgsmål eller brug for hjælp kan du kontakte Multi Fitness på tlf.: 21 20 60 00 i hverdagene fra kl. 8.00 – 16.00.

Medlemsservice med personlig betjening har åbent i centret:

Mandag fra kl. 17.00 – 19.00

Torsdag fra kl. 17.00 – 19.00

Lørdag fra kl. 09.00 – 11.00