Du kan melde dig ind her på hjemmesiden.
På forsiden vælger du træningscenter, og trykker herefter på knappen: “meld dig ind”.
Du bliver guidet gennem oprettelse og køb.
Når oprettelsen er gået igennem, modtager du en bekræftelse på e-mail.
Når du skal træne første gang, skal du oprette et ansigts ID. Det bliver din adgang til centeret, og det gøres på følgende måde:
I centeret hænger en plakat med en QR kode. Den scanner du med din telefon, og trykker på linket der kommer frem på din skærm.
Har du ikke en smartphone, kan du i stedet benytte følgende link fra en computer, til at oprette dit ansigts ID:
https://fitness.justface.net/onboarding?id=182
Log ind med følgende oplysninger.
Brugernavn: E-mail
Kode: De første 6 cifre af din fødselsdato
Får du ikke lov at logge ind med E-mail, skal du i stedet benytte dit medlemsnummer. Husk MF foran tallene. Dit medlemsnummer finder du i E-mailen du modtog fra os, ved indmeldelse.
Følg derefter instrukserne på siden, og slut af med at tage/vælge et billede af dit ansigt, på din telefon. Hvis du tager billedet direkte med dit kamera, skal du have lukket mund, og åbne øjne.
Når du har fået en kvittering på siden, er du klar til at stille dig foran ansigts scanneren, hvor du vil blive godkendt, og du kan derefter gå gennem rondellen.
Hvis det driller, skal du ringe til supporten på telefonnummer: 7674 1265
De har døgnåbent.
Vi ønsker dig rigtig god træning!
Hvis du ønsker at opsige dit medlemskab hos Multi Fitness skal du gøre følgende:
Login her: https://multifitness.goactivebooking.com/my-pages/subscriptions
Klik herefter på de 3 prikker i højre side på medlemskabslinjen.
Vælg opsig medlemskab.
Vælg grund til opsigelse og eventuelt kommentarer eller feedback.
Vælg næste og bekræft annullering, hvis du er enig i de datoer som bliver vist.
NB. Husk at du altid kan berosætte i stedet for at opsige dit medlemskab. Dette er gratis.
Bemandingstider/personlig betjening:
MANDAGE KL. 17.00 – 19.00
TORSDAGE KL. 17.00 -19.00
SÆRLIGT FOR MULTI FITNESS RAW:
MANDAGE KL. 17.00 – 19.00
LØRDAGE KL. 09.00 – 11.00
SÆRLIGT FOR AFDELINGERNE VIBY SJ. & PRÆSTØ:
MANDAGE KL. 17.00 – 19.00
TORSDAGE KL. 17.00 – 19.00
LØRDAGE KL. 09.00 – 11.00
NB: Store Heddinge er pt. undtaget for medlemsservice. Du skal i stedet rette henvendelse via telefon, eller messenger.
Der er døgnåbent for træning, i alle centre, men det er i ovennævnte tidsrum, at du kan træffe en medarbejder, som kan hjælpe dig med håndtering og spørgsmål af medlemskab, opsigelse osv.
Du kan opdatere dit betalingskort via dette link Sport Solution Du bliver sendt til din online-profil – hvor du via fanebladet ”Brugerprofil” kan opdatere dit betalingskort.
Du kan også skrive via vores messenger indbakke, og få tilsendt et direkte link, på SMS. Du kan også ringe til os på 2120 6000 i telefontiden.
Jf. lov om betalingskort pålægges alle opkrævninger et mindre gebyr. Gebyrets størrelse er bestemt ved lov og dermed ikke noget Multi Fitness har indflydelse på. Gebyrets størrelse afhænger af betalingskorttypen, hvor danske kort er pålagt mindre gebyrer end udenlandske kort.
Har du modtaget en restancemail skyldes det, at den månedlige kontingentopkrævning er mislykkedes.
Dette kan der være flere årsager til. Måske er dit kreditkort udløbet? I så fald, kan du kontakte os via messenger, eller ringe til os i telefontiden.
Det månedlige kontingent betales forud og opkræves den 1. i hver måned. Kan beløbet ikke opkræves den 1., forsøges opkrævningen blot løbende indtil den lykkedes. Mislykkedes opkrævningen fremsendes der en restancemail henholdsvis den 10. og 20. dag efter den 1., og du vil blive tilskrevet et rykkergebyr på kr. 100,- pr. restancemail.
Betaling af dit medlemskab sker over dit betalingskort. Har du fx. mistet dit kort eller fået det spærret, kan vi ikke opkræve det skyldige beløb. Det kan også skyldes at du har fået nyt betalingskort – også selvom det nye kort er tilknyttet den samme konto som det gamle kort. Dit nye kort har et nyt kortnummer, og det er disse oplysninger der skal opdateres, for at restancen kan afvikles.
Opdatering af betalingsoplysninger kan ske ved at du henvender dig til os, enten i medlemsservice i centeret, via messenger, eller via telefon.
Telefontider:
2120 6000
Mandag, torsdag & fredag kl. 10-12.
Tirsdag & torsdag kl. 15-17.
Betaling af dit medlemskab sker over dit betalingskort. Har du fx. mistet dit kort eller fået det spærret, kan vi ikke opkræve det skyldige beløb. Det kan også skyldes at du har fået nyt betalingskort – også selvom det nye kort er tilknyttet den samme konto som det gamle kort. Dit nye kort har et nyt kortnummer, og det er disse oplysninger der skal opdateres, for at restancen kan afvikles.
Opdatering af betalingsoplysninger kan ske ved at du henvender dig til os, enten i medlemsservice i centeret, via messenger, eller via telefon.
Telefontider:
2120 6000
Mandag, torsdag & fredag kl. 10-12.
Tirsdag & torsdag kl. 15-17.
Det kan skyldes at din månedlige kontingentbetaling er fejlet.
Hvis betalingen er fejlet, bliver din adgang til centeret inaktiveret, ind til gælden er betalt.
Ring på 2120 6000, eller skriv til os via messenger, hvis du har brug for at tilknytte et nyt betalingskort.
Er din betaling gået igennem, og kan du stadig ikke komme ind, skal du kontakte Just Face Support telefon: 7674 1265
Der er døgnåbent support.
Multi Fitness er et mindre bemandet fitnesscenter, og derfor er der placeret en del kameraer rundt omkring i centeret, for at sikre dig. Vi har lavet et sæt regler som gerne skal hjælpe til at, man føler sig tryg ved at komme i Multi Fitness. Vi opfordrer til god opførsel, og ønsker dig god træning.
Opførsel
Behandling af inventar, udstyr og maskiner
Tøj
Medlemskab
Familie, venner og børn
Musik
Mobiltelefon
Omklædning og medbragte ting
Doping og steroider
Hvis du ønsker at sætte dit medlemskab i bero skal du gøre følgende:
Login her: https://multifitness.goactivebooking.com/my-pages/subscriptions
Klik herefter på de 3 prikker i højre side på medlemskabslinjen.
Vælg frys medlemskab.
Vælg dato for berosættelse både start og slutdato. Startdato skal altid være d. 1 i en måned og slutdato skal altid være den sidste dag i en måned.
Vælg næste og bekræft berosætning, hvis du er enig i de datoer som bliver vist.
Er du interesseret i at få lavet et træningsprogram, eller få vist hvordan man bruger maskinerne korrekt, har vi instruktører tilknyttet, der kan hjælpe dig. Prisen er 200kr. for en time, og I kan være op til 2 personer pr. time for 200kr. Bemærk at det er samme program ved 2 personer på 1 time. Ønskes forskellige programmer, skal der bookes 2 timer. Telefonnumre på de forskellige instruktører findes på plancher i dit træningscenter.
Hvis din ven/veninde ønsker at træne hos os, kræver det et medlemskab.
Alle medlemskaber fremgår på hjemmesiden. Det er ikke muligt at lave et medlemskab for X-antal dage.
Vi tilbyder en gratis prøvetime, når der er bemanding i centeret. Se bemandingstiderne for dit træningscenter under “hold dig opdateret”, eller under “spørgsmål & svar”.
Hvis dit opkald ikke bliver besvaret, kan du enten: Skrive en besked via vores messenger indbakke, komme ned i centeret når vi har bemanding, eller ringe igen senere.
Bemærk at servicetelefonen (2120 6000) er åben:
Mandage kl. 10-12.
Onsdage kl. 15-17.
Ansigtsscan er en ny type teknologi, som du måske kender fra når du åbner mobiltelefonen. Dette bruges nu til at åbne rondellen i Multi Fitness.
Lige så enkelt, som når du åbner din mobil, ved at kigge på den.
Firmaerne Justface og Sport-Solution er databehandlere af dine personoplysninger for Multi Fitness.
Herunder kan du læse, hvordan Justface håndterer dine personoplysninger:
Vi behandler et medlemsbillede, samt stamoplysninger som navn, adresse,
telefonnummer, e-mail, fødselsdag og køn. Der bliver dannet en kode, der
ligesom på din telefon, består af en talstreng, som bliver brugt til at give dig
adgang. Du kan altid se i vores samtykkeerklæring, hvilke personoplysninger,
vi behandler om dig.
Vi behandler personoplysninger i forbindelse med support, adgangskontrol og
statistik til Multi Fitness. Statistik er feks. Hvem & hvor mange, der har trænet på et
bestemt tidspunkt.
Personoplysninger bruges til at oprette et medlemskort i Justface systemet. I
Justface løsningen bliver personoplysningerne alene brugt til at verificere dig
som medlem ved adgang, samt registrere ankomsttid til statistisk til centeret
Personoplysninger opbevares sikkert, krypteret og inden for EU.
Vi opbevarer personoplysninger efter alle forskrifter i GDPR og kun til det formål, der er
angivet i samtykkeerklæringen.
Personoplysningerne bliver ikke overdraget til 3. part til andre formål.
Hvis du opsiger dit abonnement med Multi Fitness, eller trækker dit samtykke
Tilbage, bliver personoplysninger automatisk slettet.
Billeder, der er taget ved adgangskontrollen slettes automatisk, efter du har forladt træningscentret.
Har du andre spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte Justface 76741265. Eller via skrift på [email protected]
God fornøjelse med at komme nemt og sikkert ind.
Hvis du ønsker at ændre dit medlemskab, så skal du indtil videre kontakte os.
Det kan du gøre via messenger eller på telefon 21206000. Se telefontider på hjemmesiden.
Hvis du ønsker at ændre dine personlige detaljer som f.eks. email adresse, telefonnummer eller lignende kan du gøre det igennem følgende link:
Login her: https://multifitness.goactivebooking.com/my-pages/profile
Hvis du har fået nyt betalingskort eller ønsker at opdatere det kort vi opkræver dit medlemskab på kan du gøre det igennem følgende link:
Login her: https://multifitness.goactivebooking.com/my-pages/payment-details
Klik på Håndtere konto og vælg Opdater kortsamtykke