Du kan melde dig ind her på hjemmesiden.
På forsiden vælger du træningscenter, og trykker herefter på knappen: “meld dig ind”.
Du bliver guidet gennem oprettelse og køb. Derefter bliver du sendt til Just face hvor der bliver lavet et ansigts scan.
Hvis der mod forventning skulle ske et stop i hændelses forløbet, kan du benytte dig af dette link til oprettelse af ansigts scan:
http://Https://fitness.justface.net/onboarding?id=209
Du kan også benytte den QR Kode der hænger i centret.
Hvis du tager billedet direkte med dit kamera, skal du have lukket mund, og åbne øjne.
Når du har fået en kvittering på siden, er du klar til at stille dig foran ansigts scanneren, hvor du vil blive godkendt, og du kan derefter gå gennem rondellen.
Hvis det driller, skal du ringe til supporten på telefonnummer: 7674 1265
De har døgnåbent.
Vi ønsker dig rigtig god træning!
Hvis du ønsker at opsige dit medlemskab hos Multi Fitness skal du gøre følgende:
Tryk på “min profil” øverst på hjemmesiden.
Vælg den afdeling du har meldt dig ind i.
Log ind med den engangskode du modtager på e-mail når du har indtastet den. Det skal være den e-mailadresse du benyttede da du meldte dig ind.
Tryk på stop knappen, som når du ser en film på TV.
Husk at der altid er løbende måned + 1 måneds opsigelse.
Hvis du har meldt dig ind på en kampgane, kan der også være bindingsperiode. Det står listet i din kontrakt, og slutdatoen på dit medlemskab vil altid blive sat automatisk i systemet, når du trykker stop medlemskab.
Din opsigelse er først verificeret når du modtager email med bekræftelse.
OBS: Man kan IKKE berosætte sit medlemskab.
Der er ikke længere personlig betjening i centrene, fordi du nu selv skal administrere dit medlemskab her på hjemmesiden.
Ønsker du en prøvetræning/rundvisning af centeret, kan du træffe vores rengøringspersonale i følgende tidsrum, i de forskellige centre. Personalet vil med glæde lukke dig ind, og kan også svare på de mest generelle spørgsmål:
Mandage kl. 17.00 – 19.00:
Holbæk (RAW på Taastruphøj), Jyderup, Svinninge Skibby, Nykøbing Sj. & Ølstykke (OBS: Ølstykke kl. 16.00 – 18.00).
Tirsdage kl. 17.00 – 19.00:
Viby Sj.
Torsdage kl. 17.00 – 19.00:
Holbæk (Lundemarksvej), Asnæs, Svebølle, & Store Heddinge.
Jf. lov om betalingskort pålægges alle opkrævninger et mindre gebyr. Gebyrets størrelse er bestemt ved lov og dermed ikke noget Multi Fitness har indflydelse på. Gebyrets størrelse afhænger af betalingskorttypen, hvor danske kort er pålagt mindre gebyrer end udenlandske kort.
Pt. er administrationsgebyret i Multi Fitness kr. 6,- pr. måned. Det lægges til den pris dit medlemskab koster.
Login til din profil her på hjemmesiden, er den e-mailadresse du brugte da du meldte dig ind.
Samt en engangskode du modtager på e-mail når du er igang med at logge ind.
Login til ansigts scan er dit telefonnummer, samt de første 6 cifre af din fødselsdato.
Skulle der være sket en slåfejl i dine oplysninger da du meldte dig ind, kan du kontakte os på messenger.
Har du modtaget en restancemail skyldes det, at den månedlige kontingentopkrævning er mislykkedes.
Dette kan der være flere årsager til. Måske er dit kreditkort udløbet? I så fald, kan du logge ind på di profil øverst her på hjemmesiden, og tilknytte et nyt kreditkort.
Det månedlige kontingent betales forud og opkræves den 1. i hver måned. Kan beløbet ikke opkræves den 1., forsøges opkrævningen blot løbende indtil den lykkedes. Mislykkedes opkrævningen fremsendes der en restancemail henholdsvis den 10. og 20. dag efter den 1., og du vil blive tilskrevet et rykkergebyr på kr. 100,- pr. restancemail.
Betaling af dit medlemskab sker over dit betalingskort. Har du fx. mistet dit kort eller fået det spærret, kan vi ikke opkræve det skyldige beløb. Det kan også skyldes at du har fået nyt betalingskort – også selvom det nye kort er tilknyttet den samme konto som det gamle kort. Dit nye kort har et nyt kortnummer, og det er disse oplysninger der skal opdateres, for at restancen kan afvikles.
Det kan skyldes at din månedlige kontingentbetaling er fejlet.
Hvis betalingen er fejlet, bliver din adgang til centeret inaktiveret, ind til gælden er betalt.
OBS: Du bliver IKKE automatisk meldt ud, blot fordi betalingen ikke går igennem.
Er din betaling gået igennem, og kan du stadig ikke komme ind, skal du kontakte Just Face Support telefon: 7674 1265
Der er døgnåbent support.
Eller du kan kontakte Multi Fitness via messenger.
Multi Fitness er et mindre bemandet fitnesscenter, og derfor er der placeret en del kameraer rundt omkring i centeret, for at sikre dig. Vi har lavet et sæt regler som gerne skal hjælpe til at, man føler sig tryg ved at komme i Multi Fitness. Vi opfordrer til god opførsel, og ønsker dig god træning.
Opførsel
Behandling af inventar, udstyr og maskiner
Tøj
Medlemskab
Familie, venner og børn
Musik
Mobiltelefon
Omklædning og medbragte ting
Doping og steroider
Er du interesseret i at få lavet et træningsprogram, eller få vist hvordan man bruger maskinerne korrekt, har vi instruktører tilknyttet, der kan hjælpe dig. Prisen er 200kr. for en time, og I kan være op til 2 personer på et intro program.
Bemærk at det er samme program ved 2 personer på 1 time. Ønskes forskellige programmer, skal der bookes 2 timer.
Man kan forvente cirka tre kvarter med instruktøren, da der går tid fra til nedskrivning af dit program. Man får 8-10 forskellige øvelser på et intro program.
Der betales på forhånd direkte til instruktøren efter aftale.
Ønsker man mere end et intro program, eksempelvis forløb med personlig træning, aftales nærmere med instruktøren.
Telefonnumre på de forskellige instruktører findes på plancher i dit træningscenter.
Hvis din ven/veninde ønsker at træne hos os, kræver det et medlemskab.
Vi tilbyder en gratis prøvetime, når der er personale i centeret.
Mandage kl. 17.00 – 19.00:
Holbæk (RAW på Taastruphøj), Jyderup, Svinninge Skibby, Nykøbing Sj. & Ølstykke (OBS: Ølstykke kl. 16.00 – 18.00).
Tirsdage kl. 17.00 – 19.00:
Viby Sj.
Torsdage kl. 17.00 – 19.00:
Holbæk (Lundemarksvej), Asnæs, Svebølle, & Store Heddinge.
Det er IKKE muligt at pause/berosætte sit medlemskab.
Man skal i stedet melde sig ud, hvis man ønsker pause.
Ansigtsscan er en ny type teknologi, som du måske kender fra når du åbner mobiltelefonen. Dette bruges nu til at åbne rondellen i Multi Fitness.
Lige så enkelt, som når du åbner din mobil, ved at kigge på den.
Firmaet Justface er databehandlere af dine personoplysninger for Multi Fitness.
Herunder kan du læse, hvordan Justface håndterer dine personoplysninger:
Vi behandler et medlemsbillede, samt stamoplysninger som navn, adresse,
telefonnummer, e-mail, fødselsdag og køn. Der bliver dannet en kode, der
ligesom på din telefon, består af en talstreng, som bliver brugt til at give dig
adgang. Du kan altid se i vores samtykkeerklæring, hvilke personoplysninger,
vi behandler om dig.
Vi behandler personoplysninger i forbindelse med support, adgangskontrol og
statistik til Multi Fitness. Statistik er feks. Hvem & hvor mange, der har trænet på et
bestemt tidspunkt.
Personoplysninger bruges til at oprette et medlemskort i Justface systemet. I
Justface løsningen bliver personoplysningerne alene brugt til at verificere dig
som medlem ved adgang, samt registrere ankomsttid til statistisk til centeret
Personoplysninger opbevares sikkert, krypteret og inden for EU.
Vi opbevarer personoplysninger efter alle forskrifter i GDPR og kun til det formål, der er
angivet i samtykkeerklæringen.
Personoplysningerne bliver ikke overdraget til 3. part til andre formål.
Hvis du opsiger dit abonnement med Multi Fitness, eller trækker dit samtykke
Tilbage, bliver personoplysninger automatisk slettet.
Billeder, der er taget ved adgangskontrollen slettes automatisk, efter du har forladt træningscentret.
Har du andre spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte Justface 76741265. Eller via skrift på [email protected]
God fornøjelse med at komme nemt og sikkert ind.
Hvis du ønsker at ændre dit medlemskab, skal du logge ind på “min profil” øverst på hjemmesiden.
Det gøres via din e-mail og en engangskode du modtager på e-mail.
Opsig dit nuværende medlemskab, og opret det andet medlemskab du ønsker.
Vær obs på opsigelsesperiode og eventuel bindingsperiode.
Man kan IKKE berosætte sit mdlemskab.
Hvis du har fået nyt betalingskort eller ønsker at opdatere dine betalings oplysninger, kan det gøres ved at logge på “min profil” øverst på hjemmesiden.
Log ind med din e-mail, samt den engangskode du modtager på e-mail.