fbpx

Du kan melde dig ind her på websiden, eller nede i centeret. Vi har døgnåbent.  Indmeldelse i centeret sker via selvbetjeningsterminalen, som du finder ved indgangen. Terminalen består af en trykfølsom skærm, som guider dig igennem indmeldelsen. Du vælger først det ønskede medlemskab, og derefter indtastes kontakt- og betalingskortoplysninger. Herefter skal dit fingertryk aflæses i scanneren, som også er placeret ved terminalen. Det er den lille lysende device, som har knapper. Dit fingeraftryk vil nu fungere som dit personlige adgangskort til Multi Fitness. Til slut skal du godkende din medlemskontrakt/ordrebekræftelsen. Når den er godkendt bliver den sendt til dig via e-mail, og du kan med det samme herefter, benytte Multi Fitness’ faciliteter.

Opsigelse skal gøres personligt i centeret, når der er medlemsservice. Se tiderne for medlemsservice, i næste spørgsmål herunder. 

Opsigelse kan også ske via fysisk brev. Du kan enten sende det med posten til vores adresse, eller aflevere det direkte i en af vores postkasser, ved centrene. 
Oplys dit navn og telefonnummer, samt at du ønsker at melde dig ud. 

Din opsigelse er først verificeret, når du modtager SMS og e-mail med bekræftelse. 

Bemandingstider i alle centre er:

Mandag: 17:00-19:00
Torsdag: 17:00-19:00
Lørdag: 9:00-11:00

Der er døgnåbent i centrene på flere tidspunkter, men det er i ovennævnte tidsrum, at du kan træffe en medarbejder, som kan hjælpe dig med håndtering og spørgsmål af medlemskab, opsigelse osv. 

Du kan opdatere dit betalingskort via dette link Sport Solution Du bliver sendt til din online-profil – hvor du via fanebladet ”Brugerprofil” kan opdatere dit betalingskort.

Du kan også skrive via vores messenger indbakke, og få tilsendt et direkte link, på SMS. Du kan også ringe til os på 2120 6000 i telefontiden. 

Jf. lov om betalingskort pålægges alle opkrævninger et mindre gebyr. Gebyrets størrelse er bestemt ved lov og dermed ikke noget Multi Fitness har indflydelse på. Gebyrets størrelse afhænger af betalingskorttypen, hvor danske kort er pålagt mindre gebyrer end udenlandske kort.

Har du modtaget en restancemail skyldes det, at den månedlige kontingentopkrævning er mislykkedes.

Dette kan der være flere årsager til. Måske er dit kreditkort udløbet? I så fald, kan du kontakte os via messenger, eller ringe til os i telefontiden. 

Det månedlige kontingent betales forud og opkræves den 1. i hver måned. Kan beløbet ikke opkræves den 1., forsøges opkrævningen blot løbende indtil den lykkedes. Mislykkedes opkrævningen fremsendes der en restancemail henholdsvis den 10. og 20. dag efter den 1., og du vil blive tilskrevet et rykkergebyr på kr. 100,- pr. restancemail.

Betaling af dit medlemskab sker over dit betalingskort. Har du fx. mistet dit kort eller fået det spærret, kan vi ikke opkræve det skyldige beløb. Det kan også skyldes at du har fået nyt betalingskort – også selvom det nye kort er tilknyttet den samme konto som det gamle kort. Dit nye kort har et nyt kortnummer, og det er disse oplysninger der skal opdateres, for at restancen kan afvikles.

Opdatering af betalingsoplysninger kan ske ved at du henvender dig til os, enten i medlemsservice i centeret, via messenger, eller via telefon. 

Telefontider:
2120 6000
Mandag, torsdag & fredag kl. 10-12.
Tirsdag & torsdag kl. 15-17.  

Det skyldes som regel, at scanningen af dit fingeraftryk ved din indmeldelse ikke er optimal. Du skal blot få lavet en ny scanning i centerets medlemsservice.

Det kan også skyldes at din månedlige kontingentbetaling er fejlet. Tjek derfor om du er blevet trukket korrekt. Det kan også skyldes at din betaling ikke er gået igennem, og dit fingertryk bliver derfor inaktiveret, ind til gælden er betalt. 

Ring på 2120 6000, eller skriv til os via messenger, for yderligere hjælp. 

Multi Fitness er et mindre bemandet fitnesscenter, og derfor er der placeret en del kameraer rundt omkring i centeret, for at sikre dig. Vi har lavet et sæt regler som gerne skal hjælpe til at, man føler sig tryg ved at komme i Multi Fitness. Vi opfordrer til god opførsel, og ønsker dig god træning. 

Opførsel

  • Vi forventer en positiv omgangstone, og respekt for andre medlemmer.
  • Det er ikke tilladt at udøve privat virksomhed i Multi Fitness.
  • Der må ikke bæres tøj med reklame for anden konkurrerende virksomhed.
  • Personalets anvisning skal til enhver tid følges.
  • Lavt lydniveau når du træner. Dvs.  ingen råben – vi skal alle være her.

 

Behandling af inventar, udstyr og maskiner

  • Husk altid at lægge udstyret på plads efter brug.
  • Behandl inventar og maskiner med respekt. Håndvægte skal have gulvkontakt før man slipper dem.
  • Maskiner skal afsprittes efter brug.

 

Tøj

  • Du skal være iført træningstøj og indendørs sko. Bare tæer, arbejdstøj, og cowboybukser, er ikke tilladt.
  • Det er ikke tilladt at træne i bar overkrop, og hvis du ønsker at træne i undertrøje, skal den dække brystkassen.
  • Det er ikke tilladt at træne kun iført sports-bh som eneste overdel.
  • Det er ikke tilladt at opholde sig i træningscenteret med rygmærke, eller banderelateret tøj. Ej heller tøj som reklamerer for andre fitnesscentre. 

 

Medlemskab

  • Medlemskabet er personligt, og kan ikke overdrages.
  • Du må ikke lukke andre ind. Overtrædelse medfører advarsel, karantæne på 14 dage, og/eller bøde på kr. 250,- pr. person du lukker ind.
  • Opsigelsesbetingelser skal til enhver tid overholdes, i henhold til den gældende kontrakt, som du modtog på email ved indmeldelse. 

 

Familie, venner og børn

  • Børn under 13 år må ikke opholde sig i træningsområdet, kun i cafeområdet, og børneområdet. 
  • Babyer kan medbringes i lift.
  • Børn og ledsagere må gerne lukkes ind på dit fingertryk, men må ikke træne med dig, uden medlemskab, eller efter særlig aftale med personalet. 

 

Musik

  • Ønsker du at høre en anden musik end den der spilles i centeret, skal du benytte dig af høretelefoner.
  • Du må ikke afspille musik via mobilens højtaler eller lign.

 

Mobiltelefon

  • Det er ikke tilladt at tage billeder/filme andre medlemmer uden deres samtykke.
  • Mobilsamtaler skal begrænses.

 

Omklædning og medbragte ting

  • Personlige ejendele er på eget ansvar.
  • Skabene i omklædningsrummet skal tømmes efter træning. Gøres dette ikke, tømmes de uden varsel.
  • Tasker og overtøj skal opbevares i gardaroben, og kan ved medbringelse af hængelås, låses inde i skabene i omklædningen. Det må ikke tages med rundt i centeret når du træner.
  • Glemte ting ligger i centeret i en uge, derefter smides de ud uden ansvar.

 

Doping og steroider

  • Doping er ulovligt, og er ikke tilladt i centeret. Bliver du testet positiv, vil du blive bortvist fra Multi Fitness.
  • Salg af doping i centeret accepteres ikke, og medfører bortvisning, samt politianmeldelse.

Ønsker du at sætte dit medlemskab i bero, skal dette gøres personligt når der er medlemsservice. Se tiderne for dit træningscenter under “hold dig opdateret,”, eller under “spørgsmål & svar”. Det er gratis at sætte sit medlemskab i bero. Dit medlemsskab kan maksimalt være i bero i 6 måneder.

Er du interesseret i at få lavet et træningsprogram, eller få vist hvordan man bruger maskinerne korrekt, har vi instruktører tilknyttet, der kan hjælpe dig. Prisen er 200kr. for en time, og I kan være op til 2 personer pr. time for 200kr. Bemærk at det er samme program ved 2 personer på 1 time. Ønskes forskellige programmer, skal der bookes 2 timer. Telefonnumre på de forskellige instruktører findes på plancher i dit træningscenter.

Hvis din ven/veninde ønsker at træne hos os, kræver det et medlemskab.

Alle medlemskaber fremgår på hjemmesiden. Det er ikke muligt at lave et medlemskab for X-antal dage.

Vi tilbyder en gratis prøvetime, når der er bemanding i centeret. Se bemandingstiderne for dit træningscenter under “hold dig opdateret”, eller under “spørgsmål & svar”.

Hvis dit opkald ikke bliver besvaret, kan du enten: Skrive en besked via vores messenger indbakke, komme ned i centeret når vi har bemanding, eller ringe igen senere.

Bemærk at servicetelefonen (2120 6000) er åben:
Mandag, torsdag & fredag kl. 10-12.
Tirsdag & onsdag kl. 15-17.